Ezüsterdő


A fotózást nagyon nagy "odafordulással" csinálom. Ebben hiszek, ez a munkastílusom, szerintem "így kell"... Mutatok pár érdekes számot a hétvégi, teljesen saját örömömre készített képek hátteréből:

2,5 nap Mátra,
1,5 óra (4km) + 3 óra (9km) gyaloglás az erdőben 3 objektívvel és egy vázzal (minimál cucc) (azért csak ennyi gyaloglás, mert nagyon náthás voltam :-) )
~ 200 kép (azért csak ennyi, mert önkényesen fotóztam, amihez hangulatom volt)
3 óra szerkesztés/válogatás/utómunka (hangsúlyozom: ez hat db kedvenc kép esetén - mennyiségi elvárás nélkül, saját kedvemre)
6db kedvenc kép

És még egy apróság: ami nekem kedvenc, lehet, hogy másnak érdektelen, vagy fordítva - ezért retusálok mindig több képet, mint ami nekem a legszebb.

Így született az "Ezüsterdő" is - amit nagyon szeretek :-)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések