Költözés

Elköltöztetem a blogomat a honlapomra. Azaz nem is teljesen költözés ez, sokkal inkább egy új fejezet kezdete. Sokkal többet töprengek a tartalmakon, a mondanivalón! Szeretném, ha a képek és szövegek együttese sokkal jobban tükrözné a látásmódomat, gondolkodásmódomat. Ha megkülönböztetne a személyiségem ezen a nagy, farkastörvények uralta :-D fotós-piacon! Ha jobban be tudnám mutatni hogyan és miért úgy dolgozom ahogy. Rengeteg könyvet és posztot olvastam végig az elmúlt 1 évben. Kisérleteztem, elbuktam, felálltam, újra próbálkoztam. Rájöttem, hogy a marketing tevékenység egyáltalán nem szükségszerűen kellemetlen vagy kellemetlenkedő! Rájöttem, hogy megtalálhatom benne, azt ami önazonos, amivel szívesen töltök időt, SŐT, ami kifejezetten hasznomra válik a pszichológiai értelemben vett önismereti felfedezéseim közben!

A napi rendszerességű, "abbahagyom az egészet, nem megy, nem bírom a tempót" érzésből, egyszer csak többnyire nyugodt, egy irányba mutató építkezés lett. Nem baj, ha lassan érek "oda", vagy csak a "közelébe az odának", mert élvezem az utat, és haladok!

Workshopba is befektettem, és bizony a leghasznosabb befektetésemnek bizonyult, amit valaha csináltam. Olyan fény gyúlt az agyamban, ami eddig meg nem értett tananyagokat is hasznossá, érthetővé transzformált. Bár ez az egész az időmet felzabálta (bocs, nem tudom szebben mondani, ami történt!), de még így is elképesztően hálás vagyok érte, mert végre azt érzem, hogy vagyok valahol, ahol ÉN AKARTAM lenni, és nem csak próbálkozom, hanem tudom, hogy mit akarok és mit nem. Nagy szavak ezek... Tudom. De ha egyszer olyan jó érzés. Próbálok "nagyon igazan" fogalmazni, az esetek túlnyomó többségében ez a jó érzés átvette a kétségek és gyötrődés helyét.

Szóval ahol lassan, de biztosan szaporodni fognak a blogbejegyzéseim... Ahol írok mindenféle lelkizős, szakmai, személyes tartalmat... A LINK, ami a kedvencem lett :-)

https://esztermeszarosfoto.hu/blog/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések