Anna, a családom

Imádom, hogy a mozaikcsaládom ennyire összetartó. Anna gyönyörű Nő, szerető Édesanya, jó Barát, mindig nagyon figyelmes, önzetlen hozzám és a lányomhoz! Mázlista vagyok hogy Ő a párom fiainak anyukája, hogy Ő a párom exfelesége. Óriási bizalom, hogy én fotózhattam!




 

Megjegyzések

  1. Hát, nem kicsit tettél kíváncsivá. Mert, ugye, egy exfeleség nem szokott az "utódjával" ilyen jó kapcsolatokat ápolni. Attól tartok nagyon ritka eset a tiétek, és nem is sejtem, hogyan alakulhatott ez ki. Magam is túl vagyok egy váláson (immár 20 éve), de ott nagyon nem így mentek a dolgok, hogy finoman fogalmazzak.
    Ehhez képest apróság, hogy azt sem értem, hogy az első kép hol készülhetett. A padló olyan, mintha koszos cementpadló volna, a falak csupaszok, egy eléggé dísztelen, nyers környezetbe van belehelyezve egy szépen letakart ágy és egy kristálycsillár.
    A modell tényleg szép, a második kép a kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom mit mondjak, valahogy mind a hárman nagyon akartuk, hogy működjön ez a mozaik és szerencsére eddig nagyon jól teljesítünk :-). Én nagyon szerencsésnek vallom magam, hogy ez így lehet, és kb minden nap hálát adok érte :-).
      Mindegyik kép műteremben készült. A Madison és az NDustrial a két kedvencem, igazából máshova nem megyek. Sajátos stílusuk van, nem zsúfoltak.
      Kicsit át is rendeztem a képeket :-) hogy a nyitókép a "kedvenced" legyen, nekem is ez a kép a kedvencem :-)

      Törlés
    2. Anna, felteszem, azt akarta volna, hogy ne ex legyen. Gondolom, jobb híján akarja azt, hogy a mozaik működjön. Ha ez így van és működik, akkor nem mindennapi emberi tartásról ad tanúbizonyságot, de még így is sok motiváció marad árnyékban, ami - sejtésem szerint - megérne egy regényt. Kár, hogy ez a felület ennek a megbeszélésére nem alkalmas, de örülök, hogy ilyen szerencsés vagy. :-)
      A képeknek ez a sorrendje valahogy jobb ritmust ad, jó tetted, hogy átrendezted. :-)

      Törlés
    3. Anna nevében nem írhatok, de én is elváltam, így a magam nevében el tudom mondani mit gondolok. Nem hiszem, hogy bárki úgy kezdi a házasságát, hogy válni akar :-(. Ha képes vagy elfogadni, hogy a kudarchoz kettőtök döntései és önkéntelen tettei vezettek el, akkor képes vagy békében élni a nem kívánt helyzettel... Ahol jól működik a mozaikcsalád, ott biztos, hogy nem egymás okolásáról vagy bíráló ítélkezésről szól minden kommunikáció. Ez az, amit az elvált oldalról hiszek és vallok.

      Mint új "családtag", főleg eleinte, félelmetes, hogy van a mozaikcsaládban olyan, aki nálam sokkal fontosabb, sokkal több közös emlékkel kapcsolódik és sokkal nélkülözhetetlenebb, mint én. Anna annyira empatikus, hogy ha én ezen elszomorodtam, mindig jobb kezet nyújtott! Ez elképesztően nagy szó! Én cserébe azt tudom adni, hogy 100%-ig tudom, és elfogadom, hogy egy anya mindig a legfontosabb a családban.

      Törlés
    4. Értem. Én is így gondolok szinte mindent, amit leírtál. És mégis, számos mondatodra kérdeznék vissza, hogy akkor ez most hogyan is van? Hogy csak egyet említsek, ha Anna annyira szép, empatikus, önzetlen, szerető édesanya, nagybetűs Barát, akkor miért vált el tőle a párod? Ez nem akadékoskodás vagy kételkedés, pontosan tudom, mennyire nem törvényszerű, hogy két, amúgy "jó" ember között a házasság működjön. De ez a "miért", mint korábban írtam, regénybe illő motivációkat rejthet pont a nem szokványossága miatt. Na, és ez az, amit szerintem nehéz lenne itt kifejteni, de már azért is hálás vagyok, amit eddig leírtál róla, bár a megértéhez nem igazán vitt közelebb. :-)

      Törlés
    5. Valóban ezekben a kérdésekben az ember csak saját magáról tud vallani... Talán még az is fájó lenne másoknak, ha a saját válásomról írnám meg a megélésemet. Válni soha nem "jó". Az, hogy Anna és a párom ennyire sok emberi nagysággal kezelik a válás utáni helyzetet, minden elismerést megérdemel <3.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések