Variációk egy témára

Bled valóban káprázatos hely. A turisták tömege szintén megdöbbentő, de ha hajlandóak vagyunk korán kelni, és többet gyalogolni, akkor még mindig fel lehet fedezni érintetlen részeket, és csendesebb napszakokat. Csak javasolni tudom.

Megjegyzések

  1. Fúúú, mindig arra vágytam, hogy egy jól fotózható helyen annyi időt tölthessek el, hogy legyen alkalmam kivárni a legjobb pillanatot, napszakot, időjárást, fényviszonyokat, bármit, hogy megcsinálhassam "a képet" arról a témáról. Szóval most irigyellek, mert ott voltál, láthatóan volt időd, és ki is használtad, okosan, jól. :)

    VálaszTörlés
  2. Az igazat megvallva két napot voltam Bledben és vágytam rá h ne legyen párás az idő, de halványabbak voltak a színek, mint szerettem volna. Aztán elkezdtem gondolkodni h mit lehet kezdeni azzal ami adott. Örülök, ha úgy látod h jól sikerült. Időm korlátlan volt a két napon belül, mert a barátnőm türelme végtelen és annyit cserélgethettem az objektíveket amennyit akartam! Ez a négy kép vagy 100-ból került kiválasztásra... És a legnagyobb poén h a legszebb fényviszonyról fáradtság miatt lecsúsztunk. Első nap körbementünk a tavon meg még hegyet is másztunk halahol mindegy elfáradtunk estére. Még világosban ledőltünk az ágyra h majd kék órára megyünkfotózni. Néztük a kijelzőt a gépen és lazultünk. Aztán egy óra után felnéztem és TOTÁL rózsaszín volt az égen minden felhő.... :-D Rohantunk, de persze lekéstük. Mindegy már, de azért nevettünk kínunkban.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések