Teréz

A Füvészkert mindig tökéletes helyszín. Akár esik, akár a nap tűz ebben a paradicsomi kertben mindig ideális fotózni!


 

 

 




Megjegyzések

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Ez megint egy olyan sorozat, hogy legjobb lenne egy közös asztalnál, egy sör/kávé/koktél/akármi:) mellett beszélgetni róla, akár Terézzel együtt, mert alapvetően tetszik a sorozat, ezért is szólok hozzá, de van pár dolog, amit én máshogy csinálnék (nem biztos, hogy jobban, pl. - amiről már beszéltünk azt hiszem - a hisztogramot széthúznám, főleg a ff képeknél, hogy legyen rajta fekete is, ne csak szürke), meg amire szerintem fontos lett volna figyelni (pl. az első képnél a vészkijárat tábla Teréz feje fölött zavaróan tudja magához ragadni a figyelmet), meg amire kíváncsi lennék, miért tetted a képre (pl. az az igénytelen ajtó, ami két képen is szerepel, egyiken képen a felület kétharmadát is elfoglalja, nyilván Neked fontos volt valamiért, én menekültem volna tőle), szóval lenne mit megbeszélni, de alighanem most is csak annyi marad: tetszik, bár...

    VálaszTörlés
  3. Mindig örülök, ha írsz kritikát, ha nincs konkrét válaszom, akkor is, mert elgondolkodom, mindazon, amit meglátsz! Az ajtó egyszerűen tetszett, vonzott, olyan hangulatot adott a képhez számomra, ami egyedi. Az utómunka pedig nálam, nem állandó, folyamatosan változik, attól függően milyen irányba kanyarodok, vagy mennyi időt szentelek rá. Ezek, azt hiszem, már nem konkrét vitatémák, hanem ízlés dolga. Ugyanakkor, amikor elkezdtem fotózni is ezt gondoltam a képeimről, s mennyi mindenben beláttam, hogy tévedtem. Így maradok nyitott minden kritikára, akkor is, ha végül nem érik meg bennem, s akkor is, ha igen:-).

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések