Kivételes "rendezvény"

Egy esküvői fotós életének az időbeosztása igazán eltér minden "szokásostól". 

A hétvégi 8-16 órás munka töredéke annak a sok megoldandó "feladatnak", amit a normál életvitellel össze kell egyeztetni. Ráadásul a többi kötelesség, úgy szólván láthatatlan a megrendelő vagy a pályakezdő kolléga számára (hatalmas indulatokat és bonyodalmakat keltve a különböző fotósok különböző árai körül). 

A találkozók és inspirációk megszervezése (munka- és iskolaidőn túl),  a válogatás és utómunka, a marketing tevékenység, brand építés, önképzés, a trendek követése, időről időre az arculat megújítása, lépést tartani a technikai fejlődéssel, albumok tervezése, szoftverek kimerítő ismerete - és még sorolhatnám! Ez egy ÉLETFORMA. Cikkek sora szól arról, ki hogyan oldja ezt meg, miről mond le, ki miben segít neki, vagy hogyan égett ki a túlhajszoltság miatt...


Én két éve minden kedves párnak, aki megkeres, azt mondom, hogy sajnos nem fér az életembe pillanatnyilag, hogy nagy esküvői megbízást vállaljak el, de örömmel ajánlok kiváló kollégákat magam helyett. Nagyon nehéz nemet mondani, mert szívből szerettem ezt a munkát. 

De az életem úgy hozta, hogy most a 2-3 órás rendezvények, alkalmak hozzák el a fotózás, alkotás örömét, kiteljesedését számomra!

S íme, rám talált Jaksa Tímea jóvoltából egy "kicsi" esküvő! Szárnyaim nőttek :-). Ildikó és István olyan vidám, olyan stílusos, olyan szerelmes páros, hogy a 2 óra végére, amit a társaságukban töltöttem, legszívesebben bérletet vettem volna Hozzájuk :-).



 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések