No.1 Workshop: Női rajzolatok glamour workshop

Számtalan remek workshopon volt szerencsém részt venni, de sose éreztem azt, hogy a csoportos fotózás ennyire elképesztően hasznos lett volna - amellett, hogy az előadás, oktatás része is TÖKÉLETES! A fotózás nem csak ígéret!!! HÁROM ÓRA, HÁROM PROFI MODELL, HAT ISTENI SZETT - minden négy fős csoportnak. A négy fő miatt sokkal szabadabban kísérleteztem, hogy megy-e az amit hallottam!? Nem volt fölöttünk bíráló kontroll, vizslató szemek, nem volt feszengés.
A fotókat, MI alkothattuk meg a tanultak alapján, ami szerintem fantasztikus! Tele vagyok élményekkel.
Zseniálisan kitalálta Jaksa Tímea az egész oktatás felépítését! Kötelező tanfolyam minden fotósnak, aki a női szépséget képekben szeretné láttatni és látni!





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések