Csodacsalád

 

Különösen a közösségi oldalakat éri sokszor az a vád, hogy igazságtalan és félrevezető, hogy csak a fényes pillanataink tündökölnek rajta. Egy kedves ismerősöm blogjában olvastam, hogy "nem azért örökítem meg a boldog pillanatokat, mert nincsenek nehéz pillanataim, hanem azért, hogy a nehéz pillanataimban legyen, ami erőt ad." Micsoda remek megfogalmazás :-) A gyerekkori fotóalbumaimban is az örömeinkről lelhettem fel képeket. Üres óráimban lapozgattam, s olyankor, ha nehéz volt a szívem, és derűt akartam csalni a lelkembe.

Szandráék fantasztikus család. A gitározás, éneklés, a kisfiúk kiegyensúlyoztottsága -pont így szerettem volna láttatni a képeken Őket, mert ez a legnagyobb érték, akkor is amikor remek napja van valakinek, és akkor is, amikor töltekezni szeretne.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések