Csak pár óra...

Csak pár órát voltam veletek, de beleírtátok magatokat a szívembe :-)... Csodás fények voltak ezen a szép szeptemberi délutánon. A fantasztikus hangulat és az az összefonódás, ami köztetek van, utánozhatatlan... Megkönnyeztem a fogadalmi szöveget. Dorka szavai a példakép, higgadt nagymamájáról, és imádott, temperamentumos nagypapájáról, s a felismerés, hogy mindkettejük habitusát hordozza önmagában, a humor és a szenvedély, ahogy Miklós Dorka egész lényét szereti, ez a mérhetetlen érzelmi intelligencia, ahogy egymás felé fordultok - csak legekben tudok fogalmazni... S amint könnyezve-nevetve hazaértem elkezdtem szerkeszteni a képeket. Válogatni, és elmélyülni a részletekben. Annyira fel villanyoztatok, hogy éjjel kettőig abba se tudtam hagyni... Köszönöm :-)

















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések