Őszi hangulat

Nagyon korán keltünk megint, de megérte. A pillanat, mikor még van utcai világítás, de már a hajnal fénye is üde, igazán minden fáradtságot megér. Ez az ősz különösen bőkezű a színekben, így sok fotós témát találtunk.




 

Megjegyzések

  1. Az első képen a felhők, amiket látva behúzom a nyakam, annyira a fejünkre ülnek, minden pénzt megérnek. A köd is szép, főként a hegyvonulat előtt a második képen, de tartok tőle, annak java része nemcsak vízpára, és így már kevésbé vagyok lelkes tőle. És, persze, a fények - azokért nagyon tudok lelkesedni.
    Már a korábbi napkeltés bejegyzésednél el akartam mesélni, hogy én 2003. május 31-én éltem meg egy napfelkeltét a Gellért hegyen, amikor sok-sok másik fotóssal együtt vártuk a kili formájú Nap felkeltét. Igen, részleges napfogyatkozás volt, örök élmény.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)
      Ó a napfogyatkozás :-) Azon a nyáron Balatonalmádiban dolgoztam, mi is lestük az égi tüneményt!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések