Álmok

Amióta elkezdtem a fotósulit sokat álmodok újra fotózással. Érdekes, hogy nincs igazi cselekmény ezekben az álmokban, csak hangulat, érzés. Alkotok, komponálok, nagyon jól érzem magam. Derűs és könnyed az egész. Nincs határidő, nincs kötöttség. Végtelenül szórakoztató :-). Itt meg kell álljak egy szóra: fotósuli. Nem vitás, hogy a legtöbbet másodfotós éveim alatt tanultam, és a legnagyobb tudást Jaksa Tímeától kaptam, hosszú éveken át! Fontosak a célirányosan kiválogatott workshopok, amiken részt vettem, mindig olyan témát választva, ami legjobban előremozdít a portrék, családi képek, lifestyle fotózás világában. Most az utolsó OKJ képzés, ami még elindult, egészen más területeken fejleszt. Eddig ezért is nem szenteltem rá időt, de az OKJ záróra rávett, hogy belevágjak. Olyan témák, megközelítések és feladatok vannak, amiket eddig nem csináltam. Élvezem, hogy tágul a látóköröm, és persze magamhoz hűen folyamatosan kutatom, mik azok a lehetőségek, amik az általam járt úton is gyakorlati haszonná formálják, ezt az új látásmódot.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések