Dokumentum sorozat Zoli egy órájáról

Zoli pont ott dolgozik, ahol évekkel ezelőtt minden nap elhajtottam kocsival. Azt vettem észre, hogy mindig mosolyog. Akkor is szép napot kíván, ha nem veszek újságot tőle. Saját vicclapot gyárt. Egyre többször elegyedtem beszédbe vele. Figyelmes, kérdez, mesél pár szót, ha teheti. És rendületlenül derűs. Már rég óta nem kell kocsival mennem a munkahelyemre, már a munkahelyem is régóta más. Zolihoz, ha ritkán is, de néha elmegyek. Ő pedig, hogy a vicceiről ne maradjak le, elküldi messengeren minden héten. A fotós iskolában dokumentum sorozatot kell készíteni. Megkérdeztem, hogy kimehetek-e, amíg dolgozik. Kedvesen igent mondott, mint mindig, én meg vittem papírt a viccekhez, hogy könnyebben nyomtasson. Ha a Rákóczi (valaha Lágymányosi) híd alatt haladtok el, a budai oldalon, hétköznap 3-6 között jusson eszetekbe, érdemes megszólítani :-).

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések