Aranylakodalom

Megszállottan keresem a "valós" helyzeteket :-). Úgy értem, azokat a helyzeteket, amik nem akarnak valamilyennek látszani, hanem önmagukért vannak. Félreértés ne essék, azokat is szeretem, amik valamilyennek látszani akarnak, mert annak is megvan a szépsége - én magam is készítek ilyen képeket saját magamról is! Mert olyan jó, olyan léleksimogató tud lenni, hogy bennem vannak ezek a "szerepek" is: a "szép nő", a "szerető anya" stb., és ezeket jó viszontlátni úgy, ahogy a "magazinok" oldalán szeretjük. De vissza a mondanivalómhoz! Szeretem azokat az őszinte pillanatokat, amik nem látszani akarnak, hanem maguk örömére történnek és léteznek. Ízig-vérig valóságból vannak. Jaksa Timea szüleinek 50. házassági évfordulója pont ilyen esemény volt. Annyi bensőséges pillanat szemtanúja, megörökítője lettem. Sok ilyen esemény fotózását szeretném átélni :-)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések