Eleglance - a workshop

A facebookon megtalálható a workshop részletes leírása, én most valami személyesebbet szeretnék írni ezekhez a képekhez. 2013 óta ismerem Jaksa Tímeát, és biztosan állíthatom, hogy rengeteget tanultam Tőle a nőiességről! A legjobb az egészben, hogy nem pózokra és viselkedés-sémákra gondolok. Hanem mint valamiféle szűrőn keresztülitatódott rajtam minden gondolat és hatás, és bennem ragadt, ami valóban az enyém. Ami a saját nőiségem része. Továbbra sem hordok tűsarkút, mert én egy gyaloglós-bakancsos-túrázós nő vagyok, de egyre kevésbé hoz zavarba egy felém fordított kamera, mert tudom, hogyan szeretem látni és láttani magam. Közben mindez hiteles érzésekre támaszkodik, és az énképemmel azonos, nem címlapfotók-modellek hű másolata. Úgy tudom a legjobban megfogalmazni, hogy nem kívülről veszem fel a pózokat (miközben belül idegennek érzem magam), hanem belülről jön a póz, és éppen csak annyi, ami a legbelsőbb érzéseimet hűen tükrözi! Fotózás közben is ezt keresem modelljeimmel, ezt szeretem elcsípni. Kell eggy csipet a személyiségből, ami ki tud ragyogni a klasszikus pózok mögül :-). Számomra erről (is) szólt ez a workshop.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések