Kata és Sanyi esküvő

Az első közös beszélgetésünktől kezdve vártam ezt a napot! Kata és Sanyi vidámsága, kedvessége azonnal megfogott. Már nyár elején órákon át kerestem a helyszínt a páros képek elkészítéséhez: bevált módszerem, hogy a google streetview-ra támaszkodom. Tudtam, hogy kevés időnk lesz, így a szertartás 10 perces környezete jöhetetett csak szóba. A sok év alatt azt is kitapasztaltam, hogy milyen térben mozgok otthonosan. Legyen fény és árnyék is, legyen ligetes, változatos növényzet, és legyen tér körülöttünk. Találtam egy tökéletes helyet: nem véletlenül természetvédelmi terület 🙂. Katáék minden ötletemet örömmel fogadták, figyeltek az időzítésre, nagyon fontosak voltak számukra a képek, mindenben együtt tudtunk gondolkodni. Mikor kiszálltunk a kocsiból láttam, hogy a vaddisznók kicsit tereprendeztek 😃, de nem akadályozott minket - Kata készült vagány sportcipővel - erről is lesz poszt 😉. Hála az elmúlt napok esőzéseinek a fű erőre kapott, teljes nyár végi pompáját mutatta a természet, méltó háttérként a gyönyörű menyasszonyhoz. Az idő rövidsége miatt maradt még bennem ötlet, ugyanakkor hihetetlen örömfotózásként éltem át ezt a várva-várt alkalmat.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések