Szalagavató bál Kecskeméten

Még sosem láttam olyan szalagavtó programot, ami ennyi táncból áll. Két napon keresztül kísérhettem figyelemmel egy osztályt a Kecskeméti Katona József Gimnáziumból. Az iskola végzős diákjai összesen hat táncot, öt alkalommal adtak elő! Az alsós tanárnénikre is gondoltak, beleshettem a kulisszák mögé, és végig dokumentáltam a teljes eseménysort. Sok szempontból kihívást jelentett. Nagyon kevés hely állt rendelkezésre. Nagyon gyorsan memorizálni kellett kik tartoznak abba az egy osztályba, hiszen a táncoknál vegyesen szerepeltek a diákok. Nem színpadi fények között kellett dolgozni. Mindemellett szeretem, amikor egy vizuálisan nagyon szép eseménysort kell dokumentarista stílusban megörökítenem. Ilyenkor a nehézségek, inkább inspirálnak, mint lehangolnak. Külön öröm, hogy a blogban is kétszer bemutatott Ági fiát fotózhattam, és ez alkalommal megismertem a családot is.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések